Friday, January 23, 2009

Kehidupanku...

Tahun ni kehidupanku sering sangat dilanda badaiiiiiiiiiiii..
Entah ler...
Kehidupan harus di teruskan..........
Tapi... Walaupun dilanda badai....aku turut bersyukur ke hadratnya...
Kerna aku dilimpahi kasih sayang family,kawan2ku..............

Kadang2 aku rasa tertekan sangat dengan kehidupan ini....
Kadang2 keadaan ni membuat aku rasa sedih...
Tapi aku kena teruskan jugak demi anak2...

Aku reda dengan ketentuannya ini...
Ya allah semoga kehidupan aku ni berubah menjadi lebih baik dari sebelum nie...Amin...

2 comments:

  1. gambar anak2nye mane..aku tak nampakle...hehhe..selamat berblog

    ReplyDelete
  2. kehidupan ini penuh dengan ranjau berduri..kita harus sabar dan tabah hadappi dugaannya..harapan aku agar ko sentiasa tabah dan sabar dalam menghadapi kehidupan yang penuh pancaroba ini..semoga kebahagiaan sentiasa menjadi milikmu..kuatkan semangat demi anak2 yang akan membesar..semoga berjaya kawan....

    ReplyDelete