Saturday, January 31, 2009

Ibarat badai dilambung Ombak.....

Kadang2 aku rasa hidup ini banyak duri yang menusuk kalbu...
Kenapa aku rasa harus rasa begitu....Tolong ler....
Aku harus tabah demi anak2ku...untuk menerus kehidupan ini...

Aku terfikir jua betul ker kehidupan ini yang aku pilih....
Ya allah aku reda dengan dugaanmu tapi...........
Ya allah...bantu ler hambamu ini...beri petunjuk kepadaku...
serta kekuatan....

Bila ler hidupku serta anak2 akan berubah menjadi lebih baik dan sempurna dari sekarang....
Aku kesian melihat anak2 ku...Tak per anak2 mama...mama akan teruskan perjuangan ini
untuk dirimu..wahai anakku....

Wahai anak2ku ... Kamu harus ingat...
Dengan pelajaran ler boleh membantu kamu dalam meneruskan kehidupan yang penuh pancarabo dan duri...
Serta jangan lupakan jasa ibubapa...agama...bangsa....

1 comment:

  1. Asyik dilanda ombak jer. Bila nak dilanda puting beliung ker, twister ker, tanah runtuh ker, ribut kencang ker. hehehe. Al relex ar. hidup susah bukan sbb org lain, tapi slh kita gk. Kita tak kuar dari kehidupan tu. Semua org ader masalah, tapi bagaimana cara mengatasi mslh adalah berbeza setiap org. Hidup ni kena sentiasa beringat. Aper yg keputusan kita wat kena timbal dia punya positive reaction and negative reaction. Kdg kita tak leh dapat semua yg kita nak. Utk dapatkan sesuatu kita kena berkorban dulu. susah dahulu pendapatan, senang kemudian sgt2 berguna. (ni peribahasa aku sendiri jgn cilok)hehehe. kehidupan yg sukar tu la sebanarnya pengajaran yg sgt berguna utk masa depan. so....renung2kan dan selamat beramal.

    ReplyDelete