Tuesday, February 17, 2009

Bestnye...Berkursus...

Pada 12/2/09-14/2/09...
Aku terbabit dengan Kursus Perkhidmatan Berkualit di Ancasa Resort & SPA kat PD, Seremban..
Apa yang ingin aku kongsi ialah...
Tajuk2 yang disampaikan oleh penceramah...

Penceramah yang berwibawa...dan ramah serta mesra...
Yang seronoknya kita org semua enjoy jer berkursus...
Tak der sapa yg tidur pon dalam kelas...

Semuanya aisyek tergelak jer...heheeh...
Aku rasa release jer kepala otak aku....
Seronok jer..macam2 muda jer..heheheheh..

Banyak yg ilmu aku dapat....
Bagaimana mana nak mengawal stress....
Kawan yg sejati...yg sanggup hadapi bersama...

Aku mohon maaf kepada teman2 yang mana ada terasa hati dgnku...
Aku tak sengaja..tapi aku tertekan sepangjang p'tengahan thn 2008.....
Sampai sekarang...

Selepas aku menghadiri kursus nie...jiwa aku rasa tenang jer....
Aku harap akan berkekalan ler...hendaknya.....Amin...

1 comment:

  1. gambar mane gambar?
    takde gambar mcm makan takde lauk..
    semoga kebahgiaan itu berkekalan. Amin

    ReplyDelete