Friday, September 4, 2009

Perasaan..Oh..Perasaan...

Kenapa ari nie perasaanku tidak menentu..
Tiba2 ku terasa tersinggung...padahal sebelum ni...
Aku tak kesah sangat..tapi entah ler...


Bosan pon ada...boring pon ada...
Macam2 perasaan nie.....

Emmm..entah ler...mungkin aku nie cepat sgt terasa kot...
Padahal tak der benda pon....
Aku rasa macam tak seronok jer...dekat ofis...
Bosannnnnn....

Apa nak buat yea...nak berhenti keje..
Nak keje apa....
Lain ler hubby PM ker...
Boleh bagi gaji RM5k..best tue nak shopping...heheh
Itu hanyalah khyalan sahaja...Haahahahaah

Wednesday, September 2, 2009

Kesiannye kakak dan Adik....

Kisah ari berkenaan dengan si kakak dan adik...
Dalam posa nie berat dia turun dekat 2 kilo gak ler..
Kurus anak2 aku...heheheh

Tapi kuat semangat tue si kakak tue..utk berposa...
Termasuk ari nie dia tak tinggal posa lagi...

Syabas kak...I love you so much kak and adik...

Friday, August 28, 2009

Gambar kita wish lama..



Nie ler gambar keta wish kitaorg yang lama..banyak kenangan keta nie..Tapi tak sangka tul manusia yang nampak baik macam taik jer..menipu org jer...


Kes nie tengah nak bicara dekat mahkamah tak lama lagii...kitaorg kena tipu dekat onwer keta nie dekat rmxxxk gak ler..tue yang geram...


Dia ingat senang agak nya cari duit..tue ler sebagai pengajaran kitaorg bawa kes nie ke mahkamah siap buat report polis lagi..cos kitaorg tak nak onwer lama tue tipu kat org lain lak..


Tak per..biar allah saja yang membalasnya..Memang banyak dugaan kitaorg terpaksa hadapi bila tak der keta..(cos kena tipu tue ler).Tapi ada hikmah berkat kesabaran kitaorg dapat gak beli keta wish warna pearl white siap ada sunroof lagi...lagi better dari dulu..
Macam nie ler lebih kurang keta kitaorg sekarang..Cantek tak..heehehh..


Target Utk Penurunan Berat..

Jeles tul aku ngan si ida...
Dia dah berjaya turunkan berat badan dia...

Aku harap..aku dapat turun kan berat badan dalam ..
bulan posa nie...nie yang semangat nie..
cos tengok si ida dah berjaya...

Nanti aku update perkembangan diet aku yea....

Hari nie aku bersahur minum air dan makan kuih sikit jer....
Permulaan diet aku...dah berapa hari aku tak ambil nasi...
Aku harap berjaya ler...amin..